@Димитър - не обичам да пиша във форуми и подобни. Но понеже дори и на бързо, (според мен) много добре обясни материала последния път (както и другите пъти досега)... а и който ви е правил презентацията, харесва нещо, с тематиката на което беше суичърът ми в сряда, та освен полезно, беше и fun. Затова давам feedback. Няма значение... важното беше първият параграф :))
@Йончо - Лекциите започват с малко, предговор, нещо познато с което да хванеш вниманието на аудиторията. Enumerable, според мен, беше добре обяснена. Съдя по, че преди това нямах представа, какво е и после, като се порових, видях, че правилно съм разбрала от лекцията.
Повече от 5-10 мин. коментар по минало домашно Е загуба на време. Да се дават точки за полезни коментари по домашните на другите не мисля, че е добра идея, защото достатъчно се наблегна по време на лекциите, че това е полезно за нас самите. Точките са ти изразени в това, че после ще знаеш повече, не в класацията, което ще ти помогне за следващи домашни и предизвикателства/контролни/проекти/whatever, което ще те вдигне и в класацията. Не може като в първи клас да ни потупват по рамото за всяко нещо. Мисля, че системата с точките си е супер! ;)
За материала не мога да кажа, защото нямам опит в езика от преди. Засега изглежда ок и ми задържат вниманието не за лекцията, но и за след това. Ако ти е проблемно задържането на вниманието за повече от 10 минути сега, как издържаш на повечето си други лекции във ФМИ?
Въпросите НЕ са събрани в началото или в края на лекцията, а възникват съвсем есТествено от някой пример в лекцията. Въпросите в началото са хубави за събуждане и грабване на интереса или както искаш го наречи, но са много добро начало на лекция, а ако не си идвал на лекция, и по време на нея има много и за добри такива също се дават точки.
Та съм съгласна с теб само за домашните, всъщност. :>